پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 215638
نمي گذاريم مسلمان براي پرسپوليس بازي کند
تاریخ انتشار : 1395/05/05 16:43:39
نمایش : 1112
معاون فني باشگاه ذوب آهن گفت: نامه نگاري هاي لازم را براي پرداخت حق و حقوق مان از سوي باشگاه پرسپوليس انجام داديم.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، احمد فقيهي در رابطه با شکست روز گذشته ذوب آهن مقابل سياه جامگان اظهار داشت: فکر مي کنم آنهايي که اين بازي را ديدند مشاهده کردند که ما چقدر از حريف سرتر بوديم. شايد نزديک به 80 درصد بازي در اختيار ذوب آهن بود و بالاي 7،8 موقعيت صد در صد گل از دست داديم. به هر حال اين هم از شانس ذوب آهن است که در چند فصل اخير همواره در بازي اول به شهرهاي ديگر رفته و حالا هم با بدشانسي تمام امتياز اين بازي را به حريف داديم.

وي همچنين افزود: مثلا در يک صحنه علي حمام دروازه خالي را ديد و با ضربه سر قصد داشت دروازه را باز کند اما توپ به سر ميثم حسيني خورد. در اين رابطه ديگر کاري از دست کادر فني هم بر نمي آيد. يحيي گل محمدي ديروز تيم خوبي را به ميدان فرستاده بود و حتي سرمربي تيم حريف هم در نشست خبري پايان بازي به اين موضوع اذعان داشت.

معاون فني باشگاه ذوب آهن در رابطه با اينکه بالاخره طلب اين باشگاه از سوي پرسپوليس بابت رضايت نامه محسن مسلمان و همچنين حق رشد پيام صادقيان پرداخت شده يا خير تصريح کرد: تا جايي که من ميدانم ما تا آخرين لحظه نامه نگاري هاي لازم ا از طريق سازمان ليگ و همچنين باشگاه پرسپوليس انجام داديم تا اين طلب پرداخت شود اما متاسفانه هيچ پولي را به ما پرداخت نکردند. با توجه به کاهش بودجه باشگاه ذوب آهن ما در شرايط فعلي نياز داريم تا طلب هاي خود را از پرسپوليس و سازمان ليگ بگيريم و براي کارهاي روزمره باشگاه هزينه کنيم.

فقيهي در پايان درباره اينکه ذوب آهن تهديد کرده بود اگر پرسپوليس بدهي اش را پرداخت نکند مانع بازي محسن مسلمان مي شود گفت: همان طور که گفتم تا جايي که من خبر دارم با سازمان ليگ و دبيرکل فدراسيون نامه نگاري کرديم تا هر طور شده به حق خودمان برسيم. اين موضوع در دستور کارمان قرار داشت مگر اينکه از ديروز تا حالا آذري با طاهري توافقي انجام داده باشد که من از آن بي خبر باشم. به هر حال اميدوارم بتوانيم از طريق قانون حق مان را از پرسپوليس بگيريم.

منبع:کاپ

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html